Vážení zákazníci upozorňujeme Vás, že objednávky na neskladové položky (zboží, které není skladem) přijímáme nejpozději do 15. listopadu 2020. Poté již nemůžeme zaručit dodání neskladových zásob v letošním roce 2020. Poslední balíky pro Vás v letošním roce odesíláme 18. prosince 2020.

Rušíme platbu na dobírku

Vážení zákazníci.

S platností od 10. 11. 2020 rušíme platbu na dobírku. Ano, tím prvním impulzem byla situace s COVID-19 a všeobecným zákazem dobírek na jaře u všech přepravců. Jednoduše všichni se chtějí vyhnout předávání hotovosti, na které se virus dokáže udržet a ohrozit. Navíc za platbu dobírkou s možností platby kartou považujeme za absolutní výmysl ze strany přepravců a zbytečná finanční zátěž pro naše zákazníky. V našem případě ji ale neobnovíme s ukončením virové krize a opětovným povolením přepravními službami.

Rušíme možnost dobírky napořád

Zcela upřímně, vůbec této volbě platby nerozumíme. Online nakupování je o pohodlnosti. Objednané zboží vám přijde až přede dveře vašeho domova. Proč to pak celé zkomplikovat tím, že necháte kurýra čekat před vstupem, před ním hledáte peníze, čekáte na vrácení do poslední koruny a za tuto nepohodlnou službu ještě platíte?

Využijte, prosím, nejpohodlnější platbu převodem. Po odeslání vám přijde potvrzení z našeho účetního systému s QR kódem, ten akceptuje každá bankovní aplikace ve vašem telefonu. Jsme hrdí, že za administrací objednávek jsou lidé, kteří vše zkontrolují a pokud by se stalo, že vám něco v objednávce nesedí, obratem Vám zavolají a vše s Vámi vyřeší.

Dokážete to uhradit do 15 sekund. A nebo jednoduše bezpečnou platbu platební kartou přes systém Barion. Obě dvě volby jsou násobně bezpečnější a pohodlnější, než předávání hotovosti kurýrům.

Děkujeme za pochopení.

Milan Bláha

CEO/ředitel NeNo design Ltd.